Նախագծի նպատակը՝
Սովորողներին ( 2.2 դասարանի) ծանոթացնել իրենց՝ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի ստեղծմանը, պատմությանը, գործունեությանը: Մխիթար Սեբաստացու գործունեությանը, Մխիթարյան միաբանության պատմությանը:
Մայրենի
- Ինչպիսի՞ն պիտի լինի իսկական Սեբաստացին:
- Ի՞նչ պիտի կարողանա անել կրթահամալիրի սովորողը:
- Քանի՞ Սեբաստացի կա իմ ընտանիքում:
- Ինչպիսի՞նն են Սեբաստացի ուսուցիչները, ինչո՞վ են տարբերվում մյուս ուսուցիչներից։
- Ինչո՞ւ եմ սիրում իմ կրթահամալիրը, ինչն է կարևոր կրթահամալիրում, իմ դպրոցում:
- Ինչի՞ց է երևում, որ մենք սեբաստացի ենք:
- Ինչ կպատմեիր քո կրթահամալիրի մասին, երբ Մխիթար Սեբաստացուն հանդիպեիր
Մաթեմատիկա+տեխնոլոգիա
Գնումների ժամանակ սովորողները գումարում հանում են կիլոգրամները, գումարը, որ բանջարեղենից քանի կիլոգրամ,կամ հատ են գնել, քանի վարունգն է մեկ կիլոգրամ և այլն։ Խոհանոցային գործունեության արդյունքում յուրաքանչյուր բանջարեղենից տարբեր կերպարներ են ստանում և անուններ դնում։ Երեխաները դրանց շուրջ հորինում են հեքիաթներ, հանելուկներ։ Paint-ով, գուաշով նկարում՝ բանջարեղեններ։ Հորինում են տարբեր խնդիրներ, գրում բառեր որոնք թթու են, կամ բառեր՝ որոնք իրենց կարծիքով թթու են։ Հորինել պատմություն բանջարեղենների մասին: Տատիկներից, մայրիրկներից վերցնել թթվի պատրաստման հետաքրքիր բաղադրատոմս:
Ցուցակ ենք կազմում
Հաշվարկներ ենք անում
Բաղադրատոմսեր ենք հավաքագրում
Խնդիրներ կազմում
Գնումներ ենք կատարում
Թթուդրիկի ծես ենք իրականացնում
Բանջարեղենները թթվելուն պես ամբողջ կրթահամալիրում հարիսայի օր է հայտարարվում և հենց այդ ժամանակ էլ համտեսում ենք թթուն ողջ Սեբաստացիներով՝ մի մեծ սեղանի շուրջ, որն արդեն ավանդույթ է մեր կրթահամալիրում: